Informatie incidentele opvang

 

Aanvragen incidentele opvang


Onder incidentele opvang verstaan wij extra opvang buiten de vaste contractdagen om. Een aanvraag voor extra opvang regel je via aanvraag extra opvang. Je ontvangt dan binnenkort bericht over de beschikbaarheid. Incidentele opvang is een extra service, die volledig afhankelijk is van de bezetting van de groep voor de dag dat incidentele opvang wordt aangevraagd. Zit de groep vol op de gewenste dag, dan is er geen incidentele opvang op die dag mogelijk. Voor incidentele opvang betaal je per dagdeel of hele dag, tenzij je genoeg ruiluren gespaard hebt. Een eenmaal goedgekeurde aanvraag voor incidentele opvang kan niet worden ingetrokken; je ontvangt dan een rekening of bent de gebruikte ruiluren kwijt.

 

Dringend opvang nodig, maar de groep zit vol?

Als er geen plaats is op de eigen groep en je toch dringend opvang nodig hebt voor je kind op een bepaalde dag, neem dan telefonisch of per email contact op met Customer Care of de leidinggevende. Er wordt dan gekeken of er eenmalig plaats is op een andere groep. Je dient hiervoor per mail toestemming te geven, dat is een wettelijke verplichting.

 

Meld je kind af via het ouderportaal als het een dag niet komt

Als je kind niet komt op een vaste dag, bijvoorbeeld door vakantie, meld dan je kind zo snel mogelijk af via het ouderportaal. Als je kind niet komt op een vaste dag, meld het dan het liefst uiterlijk 1 maand van te voren af via het ouderportaal. Naast het opbouwen van ruiluren als je tussen 3 dagen en 3 maanden van te voren afmeldt, geef je hiermee andere ouders de gelegenheid om extra opvang of een ruildag aan te vragen op de ontstane lege plek op de groep. 

 

Wanneer moet ik extra betalen?

Zijn er geen ruildagen (meer) beschikbaar dan ontvang je automatisch een factuur op basis van de toekenning van een aanvraag voor incidentele opvang. Dit geldt ook in het geval van incidentele opvang op een andere groep dan waar het kind geplaatst is.

 

Flexibele opvang

Werk je niet op vaste, maar op wisselende dagen? Neem dan contact op met Customer Care voor de
mogelijkheden van een flexibel contract. Heb je al een flexibel contract? Bovenstaande regels over incidentele opvang en ruilen zijn dan niet van toepassing voor jou! Wij voeren namelijk apart je gewenste opvangdagen in, aan de hand van je maandrooster. Voor wijzigingen in je rooster neem s.v.p. contact op met Customer Care. Hiervoor gelden aparte afspraken.

 

Incidentele opvang in de kerstweek

In de week tussen Kerst en oud en nieuw zijn de meeste vestigingen gesloten. Deze dagen vallen buiten je contract. Je  kunt gebruik maken van incidentele opvang op de daarvoor geopende locaties. Je ruildagen kun je NIET inzetten voor deze dagen, omdat de locatie apart open gaat en het personeel hier apart voor wordt ingezet.

Contact

Wagnerlaan 59
2151 GV Nieuw Vennep
023 567 20 20

Stuur een mail

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en schrijf je hier in voor de SKH nieuwsbrief.

Verstuur

 

Lees meer over ons pedagogisch beleid
Meer weten? Wij helpen je graag verder.
Neem contact op / Contact usPlan rondleiding / Book a tourSchrijf je kind in / Register your childDownload brochureBereken kosten / Calculate costs
Alle rechten voorbehouden aan SKH 2019  |  Created by Clic.nl