Ruilservice

  • Je hebt twee weken voor de afgemelde dag (contractdag waarvoor je kind wordt afgemeld) tot twee weken na de afgemelde dag de mogelijkheid om te ruilen.
  • Je kunt de aanvraag voor een ruildag (dag waarvoor opvang wordt gevraagd) maximaal één maand van tevoren doen.
  • Vanaf twee weken voor de aangevraagde ruildag hoor je of het is goedgekeurd of afgekeurd. Zolang er geen ruimte is, sta je op een wachtlijst voor jouw aanvraag. Goedkeuring of afkeuring kan je ontvangen tot op de ruildag zelf. Goedkeuring gebeurt alleen als de groepsgrootte het toelaat. Als het maximum aantal kinderen op de groep is bereikt, keuren wij de aanvraag af. Wij proberen uiteraard zo snel mogelijk te laten weten of opvang kan op de aangevraagde dag. Bij ziekte van een kindje kan er plots toch ruimte zijn om de ruildag goed te keuren.
  • Om in aanmerking te komen voor een ruildag meld je je kind uiterlijk om 07.00 uur de dag voor de afgemelde dag (contractdag waarvoor je kind wordt afgemeld) af.
  • Voor feestdagen die op een contractdag vallen, bouw je geen tegoed op. 

 

Incidentele opvang

Onder incidentele opvang verstaan wij extra opvang buiten de vaste contractdagen om. Incidentele opvang is een extra service, die volledig afhankelijk is van de bezetting van de groep voor de dag dat incidentele opvang wordt aangevraagd. Zit de groep vol op de gewenste dag, dan is er geen incidentele opvang op die dag mogelijk. Voor incidentele opvang betaal je per dagdeel of hele dag, tenzij je genoeg ruiluren gespaard hebt. Een eenmaal goedgekeurde aanvraag voor incidentele opvang kan niet worden ingetrokken; je ontvangt dan een rekening of bent de gebruikte ruiluren kwijt.

Als er geen plaats is op de eigen groep en je toch dringend opvang nodig hebt voor je kind op een bepaalde dag, neem dan telefonisch of per e-mail contact op met Customer Care of de leidinggevende. Er wordt dan gekeken of er eenmalig plaats is op een andere groep. Je dient hiervoor per mail toestemming te geven, dat is een wettelijke verplichting.

Zijn er geen ruildagen (meer) beschikbaar, dan ontvang je automatisch een factuur op basis van de toekenning van een aanvraag voor incidentele opvang. Dit geldt ook in het geval van incidentele opvang op een andere groep dan waar het kind geplaatst is.  

Contact

Wagnerlaan 59
2151 GV Nieuw-Vennep
023 567 20 20

Stuur een mail

Zwanger?

Gefeliciteerd! Bekijk hier wat wij straks voor je kunnen betekenen.

Klik hier

Kom je bij mij kijken?
Meer weten? Wij helpen je graag verder.
Alle rechten voorbehouden aan SKH 2022  |  Created by Clic.nl